25 Ekim 2011 Salı

Diyet sitesine yazılanlar ))

15 Ekim 2011


  • NOT 1 : Aşağıda yazılanların diyetle hiçbir alakası yoktur
  • NOT 2 : Sağlıklı beslenme adına paylaşımda bulunduğumu sanıp değerli vaktinizi yazdıklarımı okuma ile heba etmeyiniz
  • NOT 3 : Keyifli anların paylaşılmasını her zaman istemiş ve de sevmişimdir
  • NOT 4 : Buyrun bir dilim sohbet
  • NOT 5 : Notlar baş tacı



  • Merhabalar
    Yağmur ve tatil olduğu için güzelden de öte , harika bir gün.Umarım herkes için güzel ve güzelliklerle dolu bir gün olmuştur.

    Bütün koşuşturmacalarıma inat ;daha çarşambadan hafta sonu için planlar yapmıştım.Cuma günü şemsiyeme rağmen sırılsıklam geç bi saatte eve geldim ve haftanın yorgunluğundan ya da ıslanıp üşüdüğümden dolayı erkenden uyudum .23:00 tü uyandığımda .Bi güzel akşam yemeği yedim .Hafta sonu ya ...Aman Allahım bi mutluluk bi mutluluk ...Biraz internete girdim .Eş dost bloglarını okudum ."Kitabım yurdum " diye bağrıma bastığım internet kitap satış sitesinde epey gezindim.Yığma kitap doldu listem .Olsun olsun ...Okumak güzeldir .Vallahi güzeldir )) Her ne kadar okumayı bekleyen kuyruk uzasa da .Ben biliyorum ki ayda 10 kitap devirmişliğim var .Kitaplarımı düzenledim .Kütüphaneme sığmıyorlar artık.Kendi evime çıktığımda bir odayı çalışma , okuma, etkinlik odası yapacağım .Boydan boya kitaplık...Ama camlı . Uğraşamam tek tek toz almayla.Burada bazılarına göre pis bazılarına göre tembel oluyorum .İkisi de değil .Kitap tozu alana kadar daha değerli işlere zaman ayırırım ))
    Neyse efendim .Alacaklarımı sepete ekledim . Sonra kahvemi alıp 2 saate yakın kitap okudum .( MASUMİYET MÜZESİ / Orhan Pamuk) Yattığımda 06:20 civarıydı .
    8:00 de tekrar kalktım.Aileme bi şıklık yapayım dedim ve iyi sayılabilecek bi kahvaltı sofrası hazırladım .Milföyden peynirli,zeytinli ve sosisli olmak üzere üç çeşit börek yaptım .İki tane de ben yedim ama hiç ekmek yemedim diye de eklermişim ( bi de yeseydin. Ç,,,,,Ş derler adama)
    Ya seviyorum ben kendimi .Ev halkının uyanan kısmıyla kahvaltı edip hazırlandım .
    Dışarısı soğuk. Dışarısı rüzgarlı .Dışarısı yağmurlu . Olsun efendim . Donacak ya da eriyecek halimiz yok ya ...Babamı da ikna edip arabamızla bi alışveriş merkezine gittik .100 tane kalemim olsun 1000 daha isterim . Kalem,kağıt,bardak tutkum bildim bileli var .20 çeşite yakın kalem aldım .Masam için 5 li kalem kağıt vs seti,çok fazla vaktimi alıyor 1000 likler diye 500 parçalık puzzle aldım .Ve tabiki kitap ..."FİLLER İÇİN SU" Sara Gruen . Sonra aldım, aldım ,aldım ...
    Eve geldikten sonra ilk iş kalemlerimi denemek oldu .Sonra bir hışımla puzzle paketini açıp, kız kardeşle oturduk başına ( sabaha puzzleyi tamamladık)


    Diyet sitesinin içeriğine uygun olmasa da ,Yazdıklarımı şu cümlesine kadar okuyan herkese selam olsun .
    Sevgilerimle




    Lalezar ile Cilvekar cariyeler ve kandil  / 500 parçalık puzzle


    Aldığım ve bir iki güne kadar filmini izledikten sonra okumayı düşündüğüm kitap





    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder


    Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

    benzer
    benzer