23 Aralık 2011 Cuma

Kazanan 3


On dört yorumdan biri cevap mahiyetinde olduğundan çekilişimiz on üç kişi arasında yapıldı.
Öncelikle daha önce kitap gönderdiğim arkadaşlara çıkmamış olmasına hem şaşırıyorum hem de seviniyorum.
Malumunuz üzere yeni bir blog ve çekilişe katılanlar üç aşağı beş yukarı hemen hemen aynı isimler.
Kazananı tebrik etmeden önce aralık ayında başka kitap hediye etmeyeceğimin haberini de vermek istiyorum. Şimdi bloglarda bi hediye furyasıdır gidiyor. Mübarek Muharrem ayı münasebetiyle başlatmış olduğum hediyeleşmeyi 2 ocağa kadar rölantiye alıyorum :)
Şimdi gelelim şanslı kişiye. Sevgili okul arkadaşım bu haftanın talihlisi.  Hamide_ozyurt@hotmail .com adresi üzerinden 7. yorumu ile bu güzel iki kitabın sahibi oldu. İyi günlerde okuması ve istifade edebilmesi dileklerimle tekrardan tebrik ediyorum.
Diğer çekilişim 2 ocak tarihli. Katılımlarınızı bekler hayırlı geceler dilerim.

Güzel geçsin geceniz.


2 yorum:

  1. :(bu kitapları çok istiyordum ama olmadı başka zamana inş. kazanan arkadaşı tebrik ederim
    ÖMER

    YanıtlaSil
  2. Ben bu güzel hediye cekilislerini kacirmisim, pek sansim yoktur ama...
    Bol okuyan bir bloga gelmisim. Blogun ismini cok sevdim, 365 günlük :)
    Ayrica mailinizi aldim ve cevap yazdim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer