19 Şubat 2012 Pazar

Aşk Rengi -13-





AŞK RENGİ -13-

NOT: Sorulara EVET ya da HAYIR cevabı verilecek



1- Hayal kurmayı severim ve bunlara gerçek dünyadan daha çok inanırım.
2- Sessiz, hassas ve maneviyata önem veren biriyim.
3- Genellikle unutkan ve kafası dağınık biriyim.
4- Genellikle ruhum vücudumda değilmiş gibi göründüğümü söylerler.
5- İnsanlar beni hayalperest bulur.
6- Günlük sorumluluklarla ilgilenmekte zorlanırım.
7- Paramı idare etmekte zorlanırım.
8- Zamanımın çoğunu tek başına ve hayal kurarak geçiririm.
9- Kirden mikroptan rahatsız olurum.
10- Yaratıcı düşünürüm ama uygulamakta zorlanırım.
11- Sorunlarımı başkalarının çözmesinden hoşlanırım.
12- Rahat ve az stresli ortmda çalışmayı isterim.




Test bitti.
Evet ve hayır cevaplarını toplayıp not edin ve diğer teste geçin.

Pamala Oslie/ Aşkın Renkleri





4 yorum:

  1. aşkın hangi renkleri vardır bilmiyorum ama gri olmadıgını söyleyebilirim...

    YanıtlaSil
  2. üstünde yağmurdan başka hiçbir şey yoktu
    anlam olmak için yeterince çıplaktın
    şiirin nasıl bir şey olması gerektiğini
    hatırlatıyordu gözlerin, sana böyle inandım:
    ben inanmak için şiir yazıyorum, gözlerin
    cihangir'i hatırlatıyordu, hayal içinde fakir
    üsküdar'dan o rüyaya baktım: maviydin
    bir özletip bir geri çekiyordun denizlerini!
    usul usul inandım güzelliğin hatırına yağan
    yağmurun üstümüzde hakkı vardır, inandım
    uzak bir mavi kızın gözlerindeki bulut
    burada içimize yağacaktır, inandım, mavi
    bir yağmurluğun da olsa şiirden ıslanırdın!
    gövdene de böyle inandım, duruydu, şiirin
    nasıl bir şey olması gerektiğini hatırlatıyordu:
    öyle çıplaktın ki içinde şiirden başka
    hiçbir şey yoktu, gövden neyi hatırlatıyorsa
    ona inanıyorum, beni hatırılamasa da, biliyorum
    bazı uzaklıkların hiç mektup beklemediğini...

    bazı şiirler de bekleyemiyor yağmurun dinmesini!

    MAVİ....

    YanıtlaSil
  3. ''ah minel aşk''yazan bir levhanın etrafındaki ebru rengidir...

    YanıtlaSil
  4. kelebek romanının özgürlük mücadelesinde yattığı hücrenin duvarlarına yazdıgı yazının rengidir...

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer