19 Şubat 2012 Pazar

Aşk Rengi -2-




AŞK RENGİ -2-

NOT: Sorulara EVET ya da HAYIR cevabı verilecek



1- Fiziksel yönden cesur biriyim.
2- Tehlikeli, fiziksel mücadeleleri seviyorum.
3- Düzenli bir işe ve aileye sahip olmak benim için sıkıcı.
4- Fiziksel cesaretimi gösterebileceğim işleri tercih ederim.
5- Paramı güvenli yatırımlar için değil, maceralar için harcamayı tercih ederim.
6- Yalnız ya da benim gibi cesur insanlarla zaman geçirmeyi isterim.
7- Fiziksel acı beni korkutmaz ve de yıldırmaz.
8- Takım sporlarındansa tek kişilik cesaret isteyen sporları tercih ederim.
9- Fiziksel sınırları aşmaktan zevk alırım.
10- Duygularımı birileriyle paylaşmaya ihtiyacım yok.
11- İnsanlar beni soğuk biri olarak görür.
12- Manevi inançları ve kavramları konuşmak beni ilgilendirmez.


Test bitti.
Evet ve hayır cevaplarını toplayıp not edin ve diğer teste geçin.

Pamala Oslie/ Aşkın Renkleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer