19 Şubat 2012 Pazar

Aşk Renginiz Hangisi?


Aşk rengini belirlemeye yarayan 14 tane testi çözdükten sonra her bir testteki evet ve hayırları topluyoruz. En çok evet kaç numaralı testte çıktığını belirledikten sonra ikinci en çok evet çıkan testin numarasını not ediyoruz.

Şimdi gelelim renk anahtarına :)

1- Kırmızı
2- Turuncu
3- Mürdüm
4- Sarı
5- Mantıksal ten rengi
6- Çevresel    ten rengi
7- Hassas       ten rengi
8- Soyut         ten rengi
9- Yeşil
10-Mavi
11-Mor
12-Çivit mavisi
13-Eflatun
14-Kristal


Sizin renginiz hangisi?
En çok kaç numaralı teste evet dediniz?
Ben yazdım.
Şimdi sra sizde.
Merak edenler renklerini yoruma yazsın.
Ben de açıklamalarını yazayım.
Biraz uzun sürüyor cevaplaması.
Ama bunu da sevenler mutlaka vardır.
Sevgiler

9 yorum:

  1. 11 ve 12. testler...

    YanıtlaSil
  2. Mor ve Eflatun ..

    YanıtlaSil
  3. 7 ve 10 nolu testler nurten

    YanıtlaSil
  4. 10. ve 7. test en cok evet var ne olacak simdi merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 test yani MAVİ
      Duygusal arkadaşım benim.
      Ben de maviyim
      En son postu okuyabilirsin artık :)

      Sil
    2. hemen okuyoruuuuuuuuuuuuuum :)))

      Sil
  5. 10'NCU TEST EN ÇOK EVET DEDİĞİM OLDU-10 EVET
    5-6-7-9'DA DA EN ÇOK EVET DEMİŞİM
    Çok şükür yapabildim..hayırlı sabahlar ben muhtemelen gökküşağı çıkarım,sonucu merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Seni gidi duygusal mavii
      İnsanın birden çok rengi olabiliyor ama bir tanesi daha baskın.
      Ayrıca aşk rengi ifadesini yanlış anlayanlar olmuş
      Yaşam rengi kastediliyordu ama sadece ilişki boyutunda değerlendirilmesini engellenemiyor ismi nedeniyle

      Sil
  6. Maviymişim!..
    Hakkımda hayırlı olur inşallah..gerçi baskın bir renktir blogumdan da anlaşılıyor..ele veriyor bazı şeyler bizi işte ne diyim..
    Zevkle çözdüm ve uyguladım sevgiler cnm..

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer