2 Şubat 2012 Perşembe

Lüsyen



Ve artık okuyabilirsiniz.




Eksik bir hayalin fon müziği eski bir şarkı var dilimde.
Ah İstanbul.... Hayal gibi şarkı da eksik, hatırlayamıyorum sözlerinin tamamını. Bir fincan sıcak saleple ısıtmalı üşüyen İstanbul'u ve de ellerimi.
" Bugünlerde ne kadar da çok özlüyorum İstanbul'u. " diyen Lüsyen ve Abdülhamit geliyor aklıma.
Sahi İstanbul'da olup da özlenebilir mi İstanbul? Hiç anlam verememişimdir bu yan yana özlemlere. Özlemden daha kuvvetli duyguları yaşamak varken ve sonrasında zaten fazla fazla yaşayacakken özlemin hasını. Ne bu acele?

6 yorum:

  1. Bu yazıya ben yorum yapamıyorum canım..
    Tarif edemiyorum çünkü İstanbul özlem ve sevgisini..
    Müzik güzel..

    Kalbin gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik güzel,
      Müziğin anlattığı İstanbul güzel,
      İstanbulu sevennin ve kalbimin güzel olduğunu düşünenin yorumu güzel
      Bu kadar güzellik tarifsiz
      Sevgiler

      Sil
  2. Can Dündar ın kitabı mıydı Lüsyen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , doğru hatırlıyorsun.

      LÜSYEN / Can Dündar


      60 yaşındaki şair Abdülhak Hamid, 18 yaşındaki Belçikalı kızla tanışır, sene 1912. Hikaye böyle başlar ve onlar ölünceye kadar devam eder.

      ROMAN-tik Belgesel :)

      Sil
  3. MÜZİK ÇOK GÜZEL,ÖZLEMEK GÜZEL..SEVGİLER:)

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer