1 Şubat 2012 Çarşamba

Yaza Yolculuk



Bir fincan salep de siz için.
Tarçını bol, dumanı tüten,
el yakan cinsten olsun.


İstanbul'a hala kar yağıyor. İzlemekten keyif aldığım kadar karda yürümeyi de severim. Hasta olmam bu keyfi yaşamamı erteledi ama mani olamadı .

Kısa süren yürüyüşümün ardından bol tarçınlı bir salep hazırladım. "İstanbul Hikayeleri'ni"okurken keyif almasam da içinde sırf İstanbul geçiyor diye yarım bırakmadım.

Daha önce Tomris Uyar'ın kelimeleriyle müşerref olamamıştım. Yaza Yolculuk isimli incecik bir öykü kitabı. Ben kapağını şimdiden sevdim.

Güzel bir hafta diliyorum.

7 yorum:

  1. Biraz da İstanbul benim için teneffüs et..biraz benim içinde dolaş köşelerinde..
    Sevgiler senin de hafta anlamlı ve güzel olur inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Tatilin bitmesine az kaldı.
      Yakında açılır okullar
      O yüzden bol bol okuyup film izliyorum.
      Gezmek için ne sağlığım ne de hava müsait.
      Anlayacağın senin için gezmelerim bir iki ay sonra.
      Bol bol gezip fotoğraflar, paylaşırım seninle ve okuyanlarımla
      Şimdi Yaza Yolculuk kitabını okuyorum
      Evim sıcak, dizlerimde şal var.
      Çay demleyeceğim birazdan
      Sana ikram edemesem de muhabbetle anarım
      Sevgiler
      :)

      Sil
  2. ben de tatilde bir sürü kitap okudum :) film izledim ve yemek tarifi denedim :) ama gel gör ki okul pazartesi açılıyor ve her şey bitiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Ne güzel.
      Beğendiğin filmleri paylaşırsan ben de izlerim
      Tabi izlemediysem.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Bir ayda 10 film 8 kitap.tebrikler öğretmen hanım. Çoluk çocuk yok anlaşılan.olsa bu kadar zaman ayıramazdınız :D

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Bir yönden haklısınız bir yönden değil.
    Sadece öğretmenlik yapmıyorum ben.
    Aynı zamanda öğrenciyim de.
    Bu bana okul, ödev, trafik için zaman demek
    Tüm gün dışardayım desem yalan olmaz.
    Buna rağmen okumaktan,izlemekten,dinlemekten ve hobilerimden vazgeçmedim.
    Uykuyu azalttım, belki biraz da tez canlı oluşumdan dolayı işleri kolaylaştırdım.
    Hasılı sevdiğim şeylere vakit bulabiliyorum.
    Belki eşim ve çocuğum olsa bu kadar çok film ve kitap olmayacak.
    Ama hayatımda hep film,kitap,kahve olacak
    Saygılar
    :)

    YanıtlaSil
  5. burda almanyada pek kari göremedik bu sene :( artik hemen biran önce ilk bahar gelebilir

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer