1 Mayıs 2012 Salı

%50 İNDİRİM



İki haftadır hastahanede yatan abim bugün ameliyat oldu
Birkaç güne taburcu olacak
Elhamdülillah
Yüzümüz gülüyor sonunda
:)



Size % 5o indirim var desem tekstil, kozmetik ya da züccaciye olmadığını şıp diye anlarsınız. Olsa olsa kitaptır dediğinizi duyar gibiyim . Çokça duyduğum ama bir türlü rastlaşamadığımız genç yetişkinler için, dünyada popüler olmuş, eğlence, aşk, macera ve korku öğeleri barındıran, zaman zaman fantastik, rahat okunan, keyifli kitaplar yayımlayan  DEX Yayınları facebook üzerinden bir kampanya yapıyor okurlarına. Sayfalarını beğenip kitap videosunu yayınladığınızda d&r da kullanılmak üzere %50 indirim koduna sahip oluyorsunuz. Dün gece üç tane kitap videosu yayınlayıp üç indirim kodu kazandım. Ve bugün gidip d&r dan indirimli kitaplarımı aldım. 





MELEZ



PARANORMAL



YEMİN



Kapak resimleri  ve ayraçları çok hoş. 
Paranormalle başlayacağım
Bu arada Yeraltı Günlüklerini unuttum sanmayın.
Onları Haziran ayına saklıyorum.
Güzel geçsin geceniz

5 yorum:

  1. abinize geçmis olsun,size iyi okumalar canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın, şimdi durumu iyi.
      Kitaplar benim daha önce okumadığım türden.
      Genç yetişkin diyor.
      Ben biraz geç kaldım okumaya :)

      Sil
  2. yaaa :) bu süper haber ben de yapmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada indirim sadece DEX kitapları için.
      Ben Paranormali okumaya başladım.
      Sürükleyici ve kolay okunuyor.
      :)

      Sil
  3. Paranormal'i bir çok blogda gördüm..demek ki okunan bir kitap..Oku da söyle :)
    Tekrar tekrar geçmiş olsun..
    Dengeleyemiyoruz :(

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer