11 Haziran 2012 Pazartesi

CİNLERİN EFENDİSİ



Yemin yerine  Cinlerin Efendisi' ne başlayacaktım.
Önsözde şu cümleler yazıyordu:

Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla.
Adım İshak, ama herkes "baba katip" der.
Efendi, arkadaşlarım arasından yalnızca benim geri dönebildiğim yolculuğumuzu kaleme almamı istedi.
Ali ve Rahmi artık yoklar.
Onları ateşe atlarken gördüm.
Casus da alevler arasında kaybolmuştu.
Yahudi alim ile kızı ve Şefin başına gelenlerden haberim yoktu.
Birlikte dönmeyi teklif ettim; ama orayı terk etmediler.
Fakat emin olduğum tek şey, iblisin hala orada olduğudur.
Baalzebul- Cinlerin Efendisi


Nedense okuduklarım beni biraz tedirgin etti. Okumak için sabırsızlanmama rağmen bir türlü başlayamıyorum.

1o günde 5 kitap okuma niyetim ve isteğim hala geçerli. Şu ana kadar 800 sayfaya yakın okudum. Bu da yarısı eder.


Cinlerin Efendisi kitabını okuyan var mı?
Hepinize güzel bir hafta diliyorum.

2 yorum:

  1. Sevgili Elife, kitabı ben de belli bir yere kadar okuyabildim ama tamamlayamadım. Tedirgin olduğumdan değil kitapla aramızda kan uyuşmazlığı oldu galiba :)
    Bu arada hedefe azimle ilerliyorsun maaşallah diyelim

    AYŞEGÜL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaba başlarken biraz sıkıntı çektiğim doğru
      Ama 100. sayfaya kadar ilerledim ve yarıladım kitabı
      Konusu beni etkiledi.
      Bu kitap takas ettiğimiz kitaplardandı.
      Bazı yerleri mavi bir kalemle işaretlemişsin
      O kadar hoş bir duygu ki...
      Acaba bu çizilen cümle ne hissettirdi diye sormadan ve yeniden okumadan edemiyorum
      Kitabın bende yeri büyük
      Sevgiler Ayşegül
      :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer