2 Ağustos 2012 Perşembe

Bayramda kart almak ister misiniz?



Bayram kartı etkinliğine katılım çok az oldu. Açıkçası çok şaşırmadım. İnsanların  sevdiklerine bırakın mektubu kart yazmaya bile istekleri yokken hiç tanımadıkları birilerine neden yazsınlar ki?
Salı günü birbirinden güzel kağıtlar aldım. Hazır bugün de yıllık iznimi kullanmaya başlamışken bayram kartı etkinliğim için yeni kartlar hazırladım. İlk yapılanlara göre biraz daha şık olduklarını düşünüyorum. (eski kartlar için TIK TIK )
Aklımda bir iki  model daha var. Onları da birkaç gün içerisinde yapar sizlerle paylaşırım.





Siz de minik bir zarfa sığdırılmış kocaman bir  mutluluğa sahip olmak istiyorsanız " bayram kartı etkinliğine" buyrun.


Yukarıdaki mail adresine   ad soyad , adres ve varsa blog isimlerinizi yazıp benden haber bekleyin.  8 Ağustos Çarşamba günü katılımcıların listesini ve eşleştiğiniz kişinin bilgilerini mail adreslerinize yollayıp çekileceğim kenara. Herkes bir kişi ile eşleşecek. Siz ister eşleştiğiniz kişiye kart yollarsınız ister seçtiklerinize,  isterseniz hepsine.

Bu arada ben ev sahibesi olarak katılımcıların hepsine kendi hazırladığım kartlardan yollayacağım.

1 yorum:

  1. kartlar çok güzelmiş. Bende yapmak istiyorum ama faaliyete geçemiyorum :) bir başlasam devam edeçek biliyorum.

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer