25 Ocak 2013 Cuma

Karne # 3

Yaklaşık bir ay öncesi
Hocam!!!
Efendim Ayşe Hanım,
Bu sene de karne verecek misiniz?
Gülümsüyorum,
Çünkü ben de bilmiyorum verip vermeyeceğimi.
Hazırlamak, uğraşmak, gerekli malzemeleri tedarik etmek vs gözümde büyüyor.
Hala gülümsüyorum,
Aslında...
Aslında diye başlanan cümleden ne hayır beklenir ki?
Ayşe hanımın omuzlarında hafif bir çökme, gözlerinin ışığında azalma...
Aslında diyorum Kur'an kurslarında karne verilme durumu yok
Siz geçen sene eltime vermiştiniz, ben onu çok beğenmiştim.
Geldiğimden beri hep sormak istedim verip vermeyeceğinizi ama sizin de işleriniz yoğun.
Meslekte 7. yılı çalışırken ve her dönem sonunda yüzleri güldürmüşken , şimdi niye!!!
Bu karne meselesini biraz düşünelim Ayşe Hanım ne dersin?
Tamam Hocam,
Evet karne hazırlamak lazım ama  geçen senekinden farklı bir karne.
Karne bir ay boyunca farklı zamanlarda meşgul etti zihnimi


Yaklaşık iki hafta öncesi
Hocam!!!
Efendim Zinet Hanım
Bu sene de karne verecek misiniz?
Hımm, evet karne...Vereyim mi?
O nasıl sevinç, o nasıl heyecan, o nasıl coşkulu bir ses!!!
Evet hocam verin, ben daha önce hiç karne almadım.
:(
Ama böyle de vurulmaz ki
Hassasım, vicdanlı biriyim....
Hiç okula gitmedim, hiç karnem olmadı
:(
Zaten ilk defa burda sınav oldum ( tecvit sınavı)
Kağıdımı hala saklıyorum.
Heyy Hoca abla, 
Üşenme de hazırla şu karneleri.
Tamam Zinet Hanım hele bi gelsin dönem sonu

Yaklaşık bir hafta öncesi
Hocam!!!
Efendim Asiye Hanım
Bu sene de karne verecek misiniz?
Özellikle mi yalnız olduğumuzda mı soruyorlar bu soruyu?
Reddedilme ya da
"Kocaman kadın olmuş hala karne bekliyor" şeklinde eleştirilme korkusu mu?
Asiye Hanım, nereden biliyorsun sen karne verdiğimi?
Geçen sene komşum öğrencinizdi, 
Gün yaparken bütün herkese gururlanarak karnesini gösterdi, 
Ben de bu sene göstereceğim komşularıma
:(  ,  :)  ,  :D    ,   :P



Heyy Hoca Hanım, 
Üşenme de hazırla şu karneleri.


Veeeee
Dün akşamdan beri hummalı bir çalışma var  benim odamda
Kız kardeşimle birlikte  sırtımızı, bacaklarımızı ağrıtana kadar uğraştık.
Siz de karne ister misiniz?
İstersiniz, istersiniz
:):):)

2 yorum:

  1. Sabahtan beri bilmem neden ağlayan bu benbire de karne verir misiniz hocam...
    Onun çok karnesi oldu, takdirleri bile oldu,ama almak istediği bir karne daha var ki...henüz alamadı hocam...
    Pekiyi olması şart değil hocam, iyi hâle razıyım...

    YanıtlaSil
  2. Okudukça ben mutlu oldum, öğrencileri tahmin bile edemiyorum, Allah da sizi mutlu etsin inşallah (:

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer