4 Ocak 2013 Cuma

Nihayet



Dün gece yaşamış olduğum fotoğraf yükleyememe sorunundan sonra yardım çağrımı duyup derdime deva olan sevgili moriçeye  teşekkür ederim.
Birkaç kişi daha aynı sorunu yaşadığını yorumlara yazdığı için bunun genel bir sorun olabileceğini düşünüyoruz. Umarım geçicidir. 
Google crome den blogunuzu açtığınızda fotoğraf yükleme ile ilgili bir sorun yaşanmıyor diyince moriçe, hemen denedim. Vee..... Piri Reis ajandasından birkaç kare.

Kırtasiye postunda Piri Reis ajandasının da görseli vardı. Yorum kısmına Sevgili "benbir" iç sayfalarını merak ettiğini yazınca  ben de fikir amaçlı birkaç kare fotoğrafını çektim.  Umarım bu güzel ajandayı kaçırdığına çok üzülmezsin.

5 yorum:

  1. Sevgili Elifecim ilk mesajını görünce çok üzüldüm inan.
    Ben sebep oldum diye bayağı canım sıkıldı:(
    Bir fikrim olmadığı içinde birşey yazamadım.
    Sabahtan beri bu postu bekliyordum,
    neyseki hallolmuş:)
    Ajanda çok güzel, resimler için ayrı, uğraştığın için ayrı, bunca aksilik çıktıktan sonra yükleyip ismimle yayınladığın için ayrı teşekkür ederim.
    Güzel olan bir şey daha varki...sensin.
    Sağolasın...muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoşsun :)
      Sen niye sebep olasın ki !!!
      Ben de sana söz verip sözümü yerine getiremedim diye sıkılıp duruyordum.
      Neyseki halloldu.
      İçin de rahatladığına göre
      Sorun yok demektir
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. sorunumuzun geçici olarak da olsa hallolmasına çok sevindim:))çünkü ben googlşe crome sevmiyorum uamrım explorera dönebiliriz:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmedim.
      Alışkanlıklarını kolay terkedebilen biri değilimdir.

      Sil
  3. Malesef bu günlerde blogta sorunlar pek fazla..Sorunun bitmesine sevindim...
    Bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer