1 Şubat 2013 Cuma

Kartpostal # 1

Heyy!!!
Alarmsız sabahların gecesinden merhaba,
İki günde anca bitirebildim Lüzumsuz Adam kitabını. Kısa kısa hikayelerden oluşan kitabı sevdim mi? Hayır, sevmedim. Her hikayede bi şarap şişesi, kadın bacağı, Yahudi insanı. Sevenlere sözüm yok ama Yaşar Kemal'in anlatımı gibi tatlı betimlemeleri seviyorum ben.
Ahh döngele, Meryemce, Halil Emmi ve yaşlı at...
Kitaptaki şarap şişelerine özendim sanmayın
Benimki sadece çılgın orman meyveleri :)
Bugün üç tane sürpriz kargo yolladım.
Hepsi de blog sayesinde tanıdığım kişiler.
Ara ara severim böyle hoşlukları
Hazırladığım iki paketim daha var, yakındır onların da bir çift gözün mutluluğuyla sarmalanması.

Yeni aldığım kartpostallara bayıldım.
Her gün birini sizlerin beğenisine sunacağım.

Güzel geçsin geceniz

5 yorum:

  1. Her bulduğum yerden kart almasamda muhakkak incelerim. Lakin bu kartlardan hiçbir yerde görmedim. Nereden alınmış desem mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kartları inceleyenlerdenim.
      Kadıköy'de Akmar Pasajına yakın bir kırtasiyede buldum ve 15 tane aldım.

      Sil
    2. Uzun süredir kadıköye gitmedim. Kurs bittikten sonra giderim inşallah.

      Sil
    3. Ne kursuna gidiyorsun?

      Sil
  2. Hiç düşünmediğim halde bu güzelim kartpostallardan bana da kısmet oldu)

    Gönderdiğiniz kartpostalları kime göstersem her kes "ah çok güzeller, resimdeki yer neresi" diye soruyorlar, ben de bilmiş-bilmiş o yerleri anlatıyorum)))

    Gerçekten çooook teşekkür ederim :)
    Blog sayesinde Sizi tanıdığıma çok memnun oldum)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer