22 Ağustos 2013 Perşembe

Bugün ^^11^^



Çocukluğunda bayramlık ayakkabılarını baş ucuna koyarak bayram sabahını bekleyen bir neslin şimdiki büyüklerindenim. İstedim ki yaz kurslarına gelen talebelerim de bayram sabahını bekler gibi kursun açılmasını beklesin. İstedim ki kaçta gelirlerse gelsinler kurslarının kapıları, hocalarının kolları onlara hep açık olsun.
Başkanımız Sayın Prof. Dr. Mehmet Görmez Bey’in söylediği şu cümle benim için çok kıymetli ve yol göstericiydi: “ Cebinizde şeker, yüzünüzde her daim gülümseme…” İşte bu yüzden ceplerim her daim minik avuçlarına ve kocaman gönüllerine yetecek kadar şekerle, yüzümde şekerden daha tatlı ve tesirli olan tebessüm ile karşıladım yaz boyu kursumuza gelen talebelerimi. Ve… Kursun son gününe kadar devam eden, koşarak kurslarına gelen, önce hocalarıyla balon oynayıp sonra dua ile derse başlayan geleceğimizin Doktorları, Mühendisleri, Öğretmenleri, Anneleri… 



Kıymetli Müftümüz M. B. Bey’in “ Eliniz sirke satsa da yüzünüz bal satsın.” temhibini her daim aklımızda tuttuğumuz dokuz hafta boyunca sınıfımızı rengârenk mis kokulu çiçek bahçesine çeviren talebelerimi kursun kapanış gününde de coşkuyla, sevinçle uğurlamak istedim. Türkiye’de pek çok şubesi bulunan LCW Mağazalarının İnsan Kaynakları Departmanına öğrencilerim adına giysi talebinde bulundum. Bu isteğimi hayata geçiren, olumlu cevapları ve yönlendirmeleri ile bizleri mutlu eden LCW Mağazası yetkililerine teşekkürlerimi sunarım.

13 yorum:

  1. BİZ DE GÖNLÜNDE HERKESİ TAŞIYAN; ATTIĞI ADIMLARLA SÜNNETİ YERİNE GETİREN; KARŞIMIZDA ÇOK İYİ ÖRNEK TEŞKİL EDEN VE HAYATIMIZA İKİNCİ GÜNEŞ GİBİ DOĞAN BİRİCİK CAN DOSTUMUZA TEŞEKKÜR EDİYORUZ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Z Hanım ... Yüzümün gülen tarafı. Varlığın şükürdür, şükür üzere kalmak duasıyla.
      Güzel cümlelerin , iltifatların için teşekkür ederim
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Sizin blogunuzu severek takip ediyorum.

    Ve bu tür şeylerinizi çok takdiir ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Rabbim yardım eden, yardım etmeyi düşünen ve maddi yardım etmese de manevi yardımlarını esirgemeyenlerden razı olsun.
    Bu arada ben ilk fotoğraftaki en önden üçüncü sıradaki kızın pozuna bittim ya.
    Hayırlı iyi bir hafta dilerim.
    Cuma mübareğine bir nevi hazırlık olan bu güzel günde daha fazla dileğin ve öğrencilerinın dileği kabul olur inşallah.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmi Medine. Kaç kere dedim "hazır ol" şeklinde durulacak diye. Ama nafile. Yine duramadı yerinde :)
      Güzel dileklerin için sağol

      Sil
    2. Olsun, Bence çok güzel durmuş. Rabbim hep yüzünü güldürsün inşallah.

      Sil
  4. en büyük teşekkürü bu güzel sınıfın özel hocası hakediyor ...

    YanıtlaSil
  5. çocukların sevinci gözlerinden okunuyor.
    rabbim o sevince vesile olduğunuz için tüm dileklerinizi gerçekleştirir inşallah.
    selametle.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Elife...
    Ne güzel olmuş meleklerin...
    Zaten güzel olanlara sen daha da güzellikler katmışsın; belli...
    Allah; her birinin hayatı boyunca, her gün, her anında, her okuduğunda, her namazında, her daraldığında, sevincinde olmasa da, her ağladığında ettiği duadan bu değerli ve sevgili Elife hocayı hissedâr etsin♥♡♥
    Seninle ve paylaşımınla ilgili hislerim bu mesaj kutucuklarına sığmasa da...gözlerimden süzülüyor...
    Dua ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dua etmişsin güzel insan
      Mektubunu hasretle, özlemle beklediğimi unutma

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer