18 Ağustos 2013 Pazar

Bugün ^^8^^



Dün gece bir radyonun canlı yayınına katıldım. Öyle sınıfta ders anlatmaya benzemiyormuş. Şarkının bitmesini beklediğim 20-30 saniyelik zamandaki heyecanımı stresimi anlatamam :) Birkaç dakika konuştum. Dinleyenlerimize mesajınız nedir diye sorulunca ömrümde ilk defa " gönül dostları" hitabını kullandım. İlahi ben. Ne heyecanlı  geceydi :)


Millet pike işlesin ben avuç içi kadar yer işleyeyim. Kumaş ve çarpı işi kullanılarak yapılmış kalemliklere heves ettim. Minik papatyalı , sevimli uğur böcekli bu çalışmayı bitirince kalemlik yapacağım. Sanırım bizim iplere baza altı gözüküyor :)




Yukarıdaki fotoğrafı başta anlayamamış olabilirsiniz. Hemen söyleyeyim. Efendim kendileri  balon etek olur. Nee? Balon etek öyle olmaz mı? Ben onu bunu bilmem. Çocukluğumdan beri balon etek denilince üzerinde balonlar olan etek gelirdi aklıma. Aklımda kalacağına yapayım, yarın da öğrencilerime göstereyim dedim. Siz beğenmeyin. Bunu beğenecek 25 kız tanıyorum ben :)

Siz neler yaptınız?

2 yorum:

  1. ben beğenmedim bayıldım :)
    çok şeker bi fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmaları getirsen bir de elma eteği yapardım :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer