17 Eylül 2013 Salı

Bugün ^^29^^


Takip ettiğim instagramlarda yaz boyu sürekli bu iki içeceği ve çeşitlerini gördüm. İnsan ister istemez merak ediyor tadını. Aklımda durana kadar tadayım  diye satın aldım bugün. Yoksa gözüm açık gidecekti maazallah (: 
Öyle ayılıp bayılacak tatları yok. Soğuk kahve benim damak tadıma hitap eden türden değil. Bir daha iki seksen( uzatırım gibi oldu) verip almam. Armutlu çayı da içene kadar kütür kütür armut yerim, hem de ne yediğimi bilirim (:


Sanırsınız ki evde hiç ataç, pano çivisi, raptiye kalmamış. Kırtasiye alışverişinde israf boyutuna varan harcamalar yüzünden çok sıcak olan bir yere adım adım yaklaşıyorum sanki . Allahım affet 


Ne kadar kalemtıraş alırsam alayım lazım olduğunda kesinlikle bulamam. Aldıklarım nereye gider, ne olur onu da bilmiyorum. Acaba tek kullanımlık mı? Hani kendi kendini imha ediyor olabilirler mi? Çok fazla Görevimiz Tehlike izlediğim de ortaya çıkmış oldu. Hayırlı olsun (:
Onlu kalemtıraş ve ataç setini bugün aldım. Çok da sevdim. Hepsi benimmm


 Z. Hanım bana bunlardan almamış olsaydı bu güzelliklere bakmakla yetinmezdim şimdi.  Markette görüp almamak için kendimi zor tuttuğum , renklerine bayıldığım bu kalemleri ben alamadım, siz alın. 


Vee sonunda hediye çekini kullandım. Üzerine de 4 tl verip bu ayraçları satın aldım D&R dan. Bu sevda bitmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer