2 Eylül 2013 Pazartesi

Bugün ^^21^^


Odamda yeteri kadar ıvır zıvırım yok gibi yenilerini aldım. Migrosta beslenme seti olarak satılan bu üçlü minik kutular benim için deko bantların, ataç, dekoratif mandal gibi minik ürünlerin konulacağı saklama kutuları oldular. Tek olumlu tarafı içini görüyor oluşum. Aradığım zaman kutuyu açmama gerek yok artık. Ne büyük saadet değil mi (:


Okuyan okumuştur ama benim gibi adını duyup üstelik merak edip okumak isteyen kişiler de kalmıştır elbet. 7.95 olan bu kitap da Migrostan.


Çarpı işi hevesim çabucak geçmişti. Yünlerle olan heyecan hala devam ediyor. Üstelik yenilerini de aldım hafta sonu. Fiyatlar konusunda bilgi sahibi değilim ama 100gr olan yukarıdaki yumakları 75 kuruştan aldım. Normal mi, yoksa bana mı ucuz geldi?

Siz neler yaptınız?
Nasıl geçti hafta sonunuz?
Not: Bu iki sorudan Z. Hanım muaftır.
Zira kendisi bir haftada yapılacak işleri iki günde hızlandırılmış kur olarak tamamlamış bulunuyor
Not2: Dostlara selam olsun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer