30 Eylül 2013 Pazartesi

Bugün ^^38^^


Sonunda gönlüme göre hem beyaz hem de yayla gibi bir çalışma masam oldu. Babam ve bu iki ürünü monte eden komşumuz çok yoruldu. Tabi ben de çıraklık yaparak yoruldum. Ama sonuç harika.


İki kere üniversite okumak için ve memur olarak atandığım zaman farklı şehirlerde yaşamam gerekti. Memur kızıyım üstelik. Sürekli bir yer değişikliği. Farklı şehirler yeni evler, taşınma... Derken kendi odama taşınma esnasındaki zorluklardan, yeni eve sığıp sığmaması endişesinden mobilya alamadım hiç. Ama ömür geçiyor. Yarını düşünmekten bugünü ihmal ediyorum dedim ve ani bir kararla ikeadan bu iki ürünü aldım.
Düzenlediğim zaman sizlerle de odamdaki duruşunu paylaşırım inşaallah.

Siz neleri erteliyorsunuz?
Güzel geçsin haftanız

1 yorum:

  1. Güle güle kullan ablacım. İnşallah tam yerleşmiş halini de görürüz. Bu arada artık senden bir kırtasiye-oda turu bekliyoruz.

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer