1 Eylül 2013 Pazar

Sende Rabbimi Gördüm



Filmin afişine bakıp burun kıvırabileceğiniz bu film var ya, şahane bir şey. Abartısız 4 kere izlemişimdir. Konusu, müzikleri bendeki etkisi bu filmi birkaç kere daha izletebilir. Bloglarda gezinirken Sende Rabbimi Gördüm filminin tanıtıldığını görünce bir kere daha izleme zamanının gelmiş olduğunu anladım.
Filmin konusunu merak ediyorsanız inceleme  ve izlemek için bu bloga  bir göz atın derim.
Orada da izlemek için link verilmiş ama dileyenler bu (http://yeppudaa.com/showthread.php?t=40981-Rab-Ne-Bana-Di-Jodi-2008-Online-Film-zle ) linkten de izleyebilir.

Kahvemi aldım
Filmi de açtım
Bana eşlik etmek ister misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer