24 Ocak 2014 Cuma

18 hafta bitti


Dokuz + dokuzdan oluşan on sekiz haftanın sonuna gelmek demek iki hafta tatili hak etmek demek. Yani sekiz yıldır bu benim için böyle. Blogumu takip edenler hem çalışıp hem de üniversitede okuduğumu biliyordur. Biliyorsunuz değil mi :) Bir de bu tempoya hafta sonu dersane eklenince ister istemez çatlayacak kıvama geliniyor. Aşk-ı Sükun'u okumanın tam zamanı diye düşünüyorum. Nuriye Çeleğen daha önce tanışmadığım bir kalem. N.Bekiroğlu'nu andırıyor gibi. Yani ilk izlenimim öyle. İçinizde daha önce kitaplarını okuyan var mı? 


Katılım belgelerini bekleyen ama tatile girdikleri için üzülen öğrencilerim var. Tatil ve iki farklı duygu. Ben sevinirken onlar üzülüyor. Umarım mutlu olduğumu çok belli etmem :) Zira incinmelerini istemiyorum. Hayırlı Cumalar...

2 yorum:

  1. Ask-i sükunu okumuş beğenmiştim. Ilerleyen zamanlarda baska kitabını okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine satın almıştım.
      Sen de beğendiğine göre
      Hemen kahve yapmalı ve başlamalı
      Sevgiler

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer