14 Ocak 2014 Salı

Bu soruyu da geçelim


Danışman hocam 
Aksi
Sinirli
Huysuz
Kavgacı
Abartmıyorum
Çoğu var azı yok
O derece yani
Bugün koridorda gördüm
Yolumu değiştirmeye niyetlenmiştim ki
Eliyle gel gel işareti yaptı
Adım attıkça geriliyorum
Sorgu sandalyesine oturmuş ezik büzük bir ben
Niye aramıyorsun diye gürledi
Allah Allah dedim içimden 
Niye arayayım ki ben seni
Yoğunum hocam diyebildim kısık sesle
Herkes yoğun, bahane mi bu, neyse sınavın mı var dedi
Evet dedim
Hangi ders dedi
Allahım hangi dersti, o an unuttum
5 dakika sonra sınav olacağım dersin adı silindi hafızamdan
Bilimsel araştırma yöntemleri sınavına gireceğimi bir türlü hatırlayamadım
Sosyoloji dedim
Hımm dedi, kim giriyor dersinize?
Bu soruya da cevap bulamadım
Basiretim bağlandı.
Hocanın adı uçtu gitti
Z.A mı giriyor dedi
Evet hocam dedim
(Ya bu kadar mı acınacak hale düşülür)
Yarın sınavın var mı dedi
Olmadığı halde evet dedim
kaçta dedi
Aklıma saat gelmedi
Ne düşünmüştür hakkımda
O andan beri moralim bozuk
Bak kızım dedi
Eyvah dedim sayıp dökecek 
Yüksek lisansını bende yap
???
Hıhhh???
Ben dedim, okul bitince yüksek yapmayacağım
Evlenecek misin dedi
Hayır dedim
Niyeeeee dedi
Allahım bu soruya da cevap yok
:)
Evlenmiyorsan yüksek yap,
Yüksek yapmayacaksan evlen
Oldu canım
Bu M.F.B Hoca babamın da hocasıymış
Ne zaman denk gelsek haşlar beni
Bb olan notumu çok düşük bulur
Ba aldım mı kızar
Şimdi bir fakültede Dekan olmuş
En iyisi güzel bir  çiçek yaptırayım da ağzı dursun
Yoksa çekilmez bir dönem daha
:)

3 yorum:

  1. Bi seçenek daha var :
    Yüksek yaparken evlen :)
    Ben öyle yaptım şahsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi söylüyorum
      Okul biter ve ben çeker giderim
      Belki de İstanbul'daki son yılım
      Hayırlısı
      :)

      Sil
    2. Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin.Elife hanım

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer