23 Ocak 2014 Perşembe

İki ayraç bir film


Geçen senenin ortalarında almıştım bu iki ayracı. Hacivat ile Karagözün birlikte olduğu farklı ayraçlar görmüştüm. Ayrı ayrı olması bence güzel olmuş. Arkalı önlü olanı da var mıdır acaba? 



Finallerin bittiği gün iş çıkışı kız kardeşimle Patron Mutlu Son İstiyor'a gitmiştik. Bir an Komedi Dükkanı'nı izliyorum sandım. Mimikler, tepkiler aynı. Ben sevmedim. Gidecekseniz Düğün Dernek'e gidin. En azından bol bol gülersiniz. Siz en son hangi filmi izlediniz?

2 yorum:

  1. Ben Kadın İşi'ni izledim Elife. Filmden çok dizi gibiydi :)

    Bloga geri döndüm, Ustam ve Ben'i yazdım. Gel ve değerli yorumlarını paylaş lütfen.

    Sevgiler.

    Kubilay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Kubilay
      Blogunu okumaya devam ediyorum
      Elif Şafak ile tanışma yazını da keyifle okudum
      Yazdıklarından bizleri haberdar etmeye devam et
      Yazmaktan hiç ayrılma ve bir daha da gitme

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer