26 Ocak 2014 Pazar

Penti'de indirim


Firma ya da ürün reklamı yaptığımı sanmayın. Benim haberim oldu istifade ettim, sizlere de söylemiş olayım.  Pentide %70 e varan indirim var şu an. Ne kadar sürer, sürse de ne kadar ürün kalır bilemiyorum. Zira Kadıköy'deki Penti resmen yağma edilmiş gibiydi.

6.50/ 1.95              4.50/1.35

20 denye ufacık bir soket çoraba 6.50 vermedim hiç. Vermeyi de düşünmüyorum. Ayraç olsa alırdın diyenlere cevap: Evet alırdım :) Demek ki 5 lira da 15 lira da veren oluyormuş. 75 kuruşa pantolon çoraplarından aldım. Bir bakın derim. Kargo parasından çekinmiyorum derseniz online siteleri de var.


Ev botları ve patikler de yarı fiyatına düşmüş. Patikler 4.99  Keyifli alış verişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer