16 Ocak 2014 Perşembe

Z. Hanım # 3


Elinde 21 tane kalem gören arkadaşı Z. Hanım'a sorar. "Okula yardım amaçlı mı gönderiyorsun kalemleri?" Durumum ve bizim gibilerin durumu bundan ibaret :)



Aslında bütün suç şu alt tarafta duran fıstık yeşili kalemin. Z.Hanım daha önceki paketinde o kalemi yollamıştı. Rengini, eldeki duruşunu, şeklini her şeyini çok sevdim o kalemin. Geçen hafta laf arası farklı renkleri olup olmadığını sorunca ertesi gün gidip diğer renklerini almış. İyi de yapmış hani. Keşke fuşya, turuncu, sarı, pembe renkleri de olsa. Hepsini Z. Hanım bana alsa.


Eylül ayı benim için kırtasiye ayıdır. Büyük marketlerde satıldığını görmüş ama Z. Hanım bana da aldığını söylediği için gidip gelip bakmış, satın almamıştım bu seriyi. Dünkü paketin içinde bu harika renkteki kalemler de vardı. Sevgili dostuma bir de buradan teşekkür edeyim. İyi ki var :)


12 yorum:

  1. ben de kalem sapıklarından... :))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel ablacım iyi günlerde kullan. Bu arada Z. Hanımın da blogu var mı acaba? Varsa belirtebilir misin?

    YanıtlaSil
  3. ne demek can dostum...biz herkesin elindeki kalemi görüp kırtasiyelere koşan aldığı maaşın büyük kısmını kırtasiye ürünlerine yatıranlardan olarak yaşlanacağız... :) yeter ki tek derdimiz kalemler kitaplar olsun.. mutluluğuna her daim duacınım.. selim bey keşke ben de blog yazacak zamanı bulabilsem..ne yazık ki iki çocukla yoğun bir iş temposuyla şuan mümkün değil.. ama blog için doküman biriktirmeye başladım..birgün nasip olursa sizden de yardım isteyebilirim...herkese selamlar......z.hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve yardım ederim Z. Hanım. Ablamın en yakın dostuna yardım etmez miyim? ^_^

      Sil
    2. Kusura bakma kardeşim
      Yorumuna cevap yazmamışım
      Sağ olsun Z.Hanımın kendisi cevap vermiş
      Bence de blogu olmalı
      Biraz daha baskı yapalım

      Sil
  4. güzel günlerde kullan :) herkese z.hanım gibi gönlü güzel insanlardan lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim
      Biraz daha baskı yaptık mı Z.Hanım da blog açar
      Biz de daha yakından tanırı
      Ne güzel olur değil mi :)

      Sil
  5. ne güzel bir ilişkiniz var, imrendim doğrusu. Rabbim muhabbetinizi arttırsın.

    YanıtlaSil
  6. Blogunuza ilk girişim Elife Hanım. Z. Hanımın tavsiyesi üzerine.Gerçekten çok güzel paylaşımlar yazıları yazdığınız ellerinize, duyguları hissettiğiniz yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz
      Z.Hanım bahsetmişti
      Her zaman bekleriz
      Z.Hanım için blog sayfası düzenledim, arzu ederseniz sizin için de yapabilirim
      Sevgiler

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer