11 Şubat 2014 Salı

Kitap Üzerine -2-


ahukader.

Blogu   TIK TIK

1982 Almanya Mainz dogumluyum. 
Aslen Erzincan'liyim fakat Türkiye'de hic yasamadim. 
Bilgisayar Mühendisligi yüksek lisans son sinif ögrencisiyim 
Ailem ile birlikte yasiyorum.
Kücük yasta yazi ve siir yazmaya basladim. 
Blogu acali neredeyse üc sene oluyor. 
En cokta cok sevdigim ana dilimi yani Türkceyi unutmamak icin yazi yaziyorum. 


1-     Adınız ya da blogunuzun adı
 Blogumun adi kendi adim. Yani Ahu Kader 
2-     Kitap okur musunuz?
 Cocuklugumden beri evet. 
3-     Şuan hangi kitabı okuyorsunuz?
 Jack London - Martin Eden 
4-     Sizi en çok etkileyen kitap hangisi?
 Ayse Kulin - Köprü Memleketim ile ilgili oldugu icin cok etkilemisti beni.
5-     Kitap alışverişinizi en çok nereden ya da hangi siteden yaparsınız?
 Genellikle kitapcidan alirim. Internetten de Amazon sitesinden satin aliyorum.
6-     Kitaba not alma, satırlarını çizme alışkanlığınız var mı?
Hayir yok. Kitaplar benim icin cok degerli bu yüzden cizmeye, karalamaya kiyamiyorum. Bir ara denedim ama icim acidi.
7-     Kitapla ilgili notlar aldığınız okuma defteriniz var mı?
Her seferinde bir defter basliyorum fakat ondan sonra birakiyorum. Cünkü okurken bir yandan da not almayi sevmiyorum. Kitabin icinde kaybolmak istiyorum.
8-     Kitap okurken ayraç kullanır mısınız?
Eskiden hic kullanmazdim ama son yillarda kullaniyorum. Yaslaniyorum herhalde kaldigim sayfayi aklimda tutamiyorum.
9-     En çok sevdiğiniz Türk yazar hangisi?
 Ayse Kulin
 10- En çok sevdiğiniz yabancı yazar hangisi?
 Yok sanki. Düsünmem gerekiyor.
11- En çok sevdiğiniz tür hangisi?
  Özel bir tür yok. Yeter ki okuyayim.
12- Kesinlikle okumam dediğiniz tür ya da kitaplar var mı?
 Kisisel gelisim kitaplarini sevmiyorum. Bir ara bir iki tane okuyayim dedim, sarmadi beni.
13- Hiç korsan kitap aldınız mı?
 Anam, kitabin korsani da mi var? :) 
 14- Kütüphaneniz ya da kitaplığınız var mı?
Odami kardesim ile paylastigim icin bir tane kitapligimiz var. Doldu tasti, bu yüzden genellikle kartonlar da sakliyorum.
15- Kitap yazma hayaliniz var mı, konusu ya da türü ne olur ?
Evet var. Hayatimi yazacagim herhalde. Yada siirlerimi ve düz yazilarimi paylasacagim.

Vakit ayırıp sorularıma cevap verdiği için kendisine teşekkür ediyorum. Siz de sorulara cevap verip bloguma misafir olmak isterseniz bana mail atın  firkat34@hotmail.com

1 yorum:

  1. Hoş geldin
    Ben de dün gece senin blogunu talan ettim
    Ne var ne yok okudum
    :)
    Blogumu sevmene memnun oldum
    Her zaman beklerim
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer