16 Şubat 2014 Pazar

Kitap Üzerine -6-

Demlenmiş Yaşam Öyküleri
Blogu TIK TIK

Antalya'da yaşayan
Mektuplaşmayı seven
Renkli, cıvıl cıvıl
Ve oğlumsuz olmaz diyen sevgi dolu bir anne

1- Adınız ya da blogunuzun adı?
Demlenmiş Yaşam Öyküleri

2- Kitap okur musunuz?
Severek okurum…

3- Şuan hangi kitabı okuyorsunuz?
Sevginin Son Dileği.

4- Sizi en çok etkileyen kitap hangisi?
Çalıkuşu J İlk okuduğum roman…

5- Kitap alışverişinizi en çok nereden ya da hangi siteden yaparsınız?
Kitap yurdu…

6- Kitaba not alma, satırlarını çizme alışkanlığınız var mı?
Ara, ara kurşun kalemle 

7- Kitapla ilgili notlar aldığınız okuma defteriniz var mı?
Bilgisayara not ederim genelde, fakat bu soru deftere not edilip elinin altında olmasının daha da iyi olacağını düşündürdü bana ( Teşekkürler)

8- Kitap okurken ayraç kullanır mısınız?
Hem de çok severek kullanırım, iki tane ayraç, biri mıknatıslı, sabit kitaba başladığımda ki sayfada olan, diğerini de sayfa aralarında gün içinde ara
verdiğimde kullandığım. Böylece bir günde kaç sayfa okuduğumu görebiliyorum…

9- En çok sevdiğiniz Türk yazar hangisi?
Ahmet Altan, Elif Şafak, Canan Tan, Hande Altaylı, Cemalnur Sargut, R.Şanal, Nermin Bezmen… Hatırladığım kadarıyla…

10- En çok sevdiğiniz yabancı yazar hangisi?
Paulo Coelho, Robin Sharma, Debbie Macomber, Kristin Hannah, Alkıma gelenler…

11- En çok sevdiğiniz tür hangisi?
Gizem, Romantik,Macera, Kişisel gelişim…

12- Kesinlikle okumam dediğiniz tür ya da kitaplar var mı?
Rus Edebiyatını çok ağır bulurum…

13- Hiç korsan kitap aldınız mı?
Çok çok önceden almıştım . Şimdi kesinlikle almıyorum…

14- Kütüphaneniz ya da kitaplığınız var mı?
Salonumda ve yatak odamda var… Her evde olmalı bence 

15- Kitap yazma hayaliniz var mı, konusu ya da türü ne olur ?
Var, Ressam bir kadının hayat hikayesini anlatırdı… Duygusal bir roman olurdu…


4 yorum:

  1. Elifeciğim sen ne kadar sıcak, ne kadar içten ve daha nice güzel sıfatlar barındıran bir insansın!. Bloğunda bana da yer verdiğin için teşekkür eder, kalben sevgilerimi gönderirim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onca işin gücün, misafirin arasında bana vakit ayırman,
      beni kırmaman, a
      rkadaşlığın, insanlığın...
      Bütün bunlar ne kadar anlamlı ve değerli bir bilsen
      Asıl ben sana teşekkür ederim
      Sevgilerimle,

      Sil
  2. Aah Dilek'i burada görmek ne mutlu etti beni anlatamam. Zaten severek takip ettigim bir blog.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek Hanım candır, candandır
      Sana da ona da selam olsun
      :)

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer