12 Mart 2014 Çarşamba

Bukre / Kahraman Tazeoğlu


Mesleğe başlayıp Doğuya gittiğim zamanlardı. İşte yaklaşık yedi sekiz yıl öncesi. Mavi Ada isimli radyo programını hiç kaçırmaz, yayın saatini heyecanla beklerdim. Sonraları bir de Neslihan eşlik etmeye başlamıştı gitarı ve canlı performansıyla. Daha bi güzel, daha bi dinlenir olmuştu sanki. Sonra Araz ve Susacak Var kitaplarını okudum. Programını, şiirlerini sevdiğim gibi kitaplarını da sevdim. Şimdilerde Bukre okunup, konuşuluyor. Kitap yurdundan iç sayfaları okuyup da almamak olmazdı. 


Ey kitap! senin için çay demledim. Üç fincana en az 60 sayfa diyorum. Baştan anlaşalım (: Bir şey içmeden kitap dergi okuyamıyorum. Bendeki de şımarıklık işte.
Not: Ahmet Şafak'ın Gezgin diye bir radyo programı vardı. Çok severdim. Dinleyeniniz oldu mu? Ne zaman "Ben çay bulmaya gidiyorum" dese canım çay ister üşenmezsem gecenin ikisinde çay delerdim. Hazır demlemişken kaçırmayayım miss gibi çayı. Sizi ve çayı seviyoreeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer