21 Mart 2014 Cuma

PSİKO analist / John Katzenbach


Kaldırın kitapları, kaldırın defterleri
Kalem çıkarın, kağıt çıkarın
Sözlü yapacağım  (:
Ne yapacağı belli olmayan
Yazılı gibi başlayıp sözlüye karar veren
Hababam'ın sıfırcı Hafize'si gibi bir kitap okudum


Oysa tatile çıkıp bahçe işleri ile uğraşmasına bir gün kalmıştı. Tabii hayatını alt üst eden o mektup gelmeseydi. Bir adam düşünün, her şeyi belli olan. Yaptığı şeylerden aldığı sandviçe, içtiği kahveye kadar... Ve dahası bütün bunları bilen ve intikamını ince ince planlayan Bay R.

Kariyer sahibi, iyi bir mesleğe ve rahat bir hayat sürecek kadar birikime sahip  olan birinin yaşamının nasıl değiştiğine, bir insanın maddi manevi nasıl bitirildiğine şahit olacaksınız. Kitabın ortalarına gelindiğinde her şey değişiyor. Av ile avcı yer değiştiriyor ve bu hiç de kolay bir şey değil. Zorlandığında bir insanın neler yapabileceğini merakla okuyorsunuz. Kitap 500 sayfa civarı ama bir sonraki sayfayı merak ettiğiniz için elinizden kolay kolay bırakamıyorsunuz. Ben kısa sürede keyifle okudum. Nisanda kitap yurdundaki indirim kuponuyla yazarın Profesör kitabını almayı düşünüyorum.

1 yorum:

  1. Bukre kitabını bir arkadaşım almıştı ve hiç beğenmemişti yani o kadar tantanaya değecek bir kitap değil demişti o yüzden listemden çıkarmıştım :) ama psiko analist kaç aydır sepetimde duruyor bu yorumuda okuduktan sonra almamak olmaz :) Bol okumalı günler diliyorum hep yazın siz biz hep okuyalım :) Hayırlı günler ..Duygu..

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer