11 Mart 2014 Salı

Yeni siparişler


Ne zamandır istiyordum Sabahattin Ali kitaplarını okumayı. Hazır Kitap yurdundan alacaklarım varken iki kitabını da ekledim siparişe. Aynı Yıldızın Altında kitabını okumayan bir ben kaldım sanırım. Popülariteden uzak kalmama adına ve aslına en çok da merak ettiğim için artık o kitap bende de var (:


Not : Duası 18 Martta yapılmak üzere kursumuzda iki hatim başlamıştık. 19-20-21-24-25-26. cüzler kaldı. Okumak isteyen olursa aldığı cüzü yorum kısmına yazabilir.

Not : 88.888 olan görüntülenme sayımızı en kısa zamanda 100.000 lerde görmek duasıyla

2 yorum:

  1. HAYIRLI GÜNLER KARDEŞİM..19. CÜZÜ ALAYIM DA DUALARA SEVAPLARA ORTAK OLAYIM İNŞALLAH..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol dostum.
      Her zaman yanımdasın
      Hep yardımcı
      Hep desteksin
      Rabbim kabul buyursun
      Duamdasın
      Sevgilerimle,

      Sil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer