29 Nisan 2014 Salı

Bekliyordum günlerdir


Heyecan
Yaşadığım duyguyu en güzel ifade eden kelime.
Heyecanlıyım hem de günlerdir
Gözüm sürekli takvimde
Günleri hesaplıyorum
Az kaldı, gelecek diyorum
Hem de eli kolu dolu gelecek
Ben... Ben de hazırlanmalıyım
Kendime saklayamıyorum bu coşkuyu
Anneme, arkadaşlarıma, 
kurstaki öğrencilerime anlatıyorum
Onlar da heyecanlanıyor, seviniyor anlattıklarıma
Herkeste bir gülümseme, coşmuş bir kalp, 
Anlattığım herkes duygulanıyor, seviniyor
Onlar da beklemeye başlıyor benim gibi
Benim beklediğim gibi

Ve bu gece bölünecek uykular en tatlı yerinde
Sıyrılacak bedenler yataklarından
Secde edecek alınlar
Birkaç lokma ile Recep ayının ilk günü için oruca niyet edilecek

Receb-i Şerifimiz ve üç aylarımız mübarek olsun
Rabbim ihya edebilmeyi cümlemize nasip etsin
Yüreğimizdeki bu coşku, bu halis niyet affettirsin bizi
Amin

1 yorum:

  1. kaç gündür aynı heyecanı ben de yaşıyorum canım. tesbihatları yazdım yeniden defterime yeni bir hatim için niyet ettim..inşallah bu üç ayları hepimiz çok verimli geçirip affedenlerden oluruz...

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer