10 Haziran 2014 Salı

Heyy gidi günler


Biz çok iyi anlaşan, birlikteyken çok iyi vakit geçiren, sohbeti tatlı, tebessümü bol, şen şakrak arkadaşlarız. Fakülte sayesinde tanıştık, zamanla çok ama çok sevdik birbirimizi. Cumartesi mezuniyet gecemiz var. Keplerimizi atıp herkes farklı yönlere dağılacak.Kimi evlenecek, kimi atanacak. Benim zaten tayin durumum var. 

Gönüller bir olsun dediğinizi duyar gibiyim. Telefon var, skype var, Türkiye'nin her yerine uçak var, otobüs var, tren var. Var tabii ama bugün benim yerime imza atsana demek yok. Sabah erken gelip birlikte kahvaltı yapalım demek yok. Ya da hoca burası önemli demişti bak sınavda kesin çıkar demek yok. 

Varları ve yokları ayırsak da tek gerçek birbirimize duyduğumuz sevgi. Mezuniyet hediyesi almaya karar verdik. Ben de çok sevdiğim arkadaşlarıma kendi zevkim olmayan ama onların seveceklerini düşündüğüm çantalardan aldım. Aslında biz birbirimize dostluğumuzu hediye etmişken bunlar sadece sembolik. En eski dostum olan kız kardeşimin de mezuniyeti hayırlı olsun. Hepsi bir yana o bir yana. Heyy deli kız, seni seviyoreeee :)

3 yorum:

  1. tekrardan hayırlı uğurlu olsun mezuniyetiniz ayrılıklar malesef hep zordur

    YanıtlaSil
  2. sana ulaşamadım ablam geldimi sana gönderdiğim süprizim

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer