16 Ocak 2015 Cuma

Kuralsız / Kitap 2015 # 2


Yılın ikinci kitabını 11 günde bitirdim. Sayfa sayısının fazla oluşu değil sürenin bu kadar uzamasına neden olan. Üç kitaptan oluşan bu serinin ilk kitabını üç dört ay önce okumuştum. Araya zaman girince karakterleri hatırlamakta zorluk çektim. Will kimdi?, Marcus diğer kitapta neler yapmıştı? gibilerinden ilk başlarda bocaladım. Ama zamanla onlar da kafamda oturdu. Bence bu serideki kitaplar çok ara vermeden okunmalı, yoksa benim gibi o kimdi, bu ne yapmıştı diye düşünmekten kitap bütünlüğünü sağlayamazsınız. Ve haliyle kitaba kaptıramazsınız kendinizi. Onun haricinde kitabı beğendim. Üçüncü kitabı da çok geciktirmeden okuyup seriyi tamamlamayı düşünüyorum. Film fragmanı da yayında. İnsanın iştahını kabartıyor. Ülkemizde ne zaman vizyona gireceği belli değil. Sabırsızlıkla bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer