24 Nisan 2015 Cuma

Okulum ^^ 2 ^^


"Allah'ım ben ne yapacağım" diye derinden söylenen bir cümle işitmemle arkama dönmem bir oldu. Elinde metal kaşık ve haşlanmış yumurtası ile Hasan dertler denizinde boğulmak üzere. Yumurta taşıma yarışmasına katılacak olan Hasan ""Din Kültürü Öğretmenim bana dua et "dedi. Ve benden sonra kime denk geldiyse aynı şeyi istedi. Hatta 2-3 yaşlarındaki bir kız çocuğuna " dua et de kazanayım küçük kız, kazanırsam yumurtayı sana vereceğim" noktasına kadar götürdü işi. Ve maalesef Hasan yumurta taşıma yarışmasında ödül alamadı. Bence  Hasan için bayram o an bitti :(


Sürekli kafasını kırdığı, deldiği için hep kısacık saçlarla dolaşan yaramaz ötesi Bayram elimde makineyi görünce " hep küçüklerin fotoğrafını çekiyorsun beni de çek hocam " dedi. Sen de küçük ol, senin de fotoğrafını çekeyim cümlesini tamamlamadan , "tamam" dedi. Dakika geçmeden çığlık çığlığa ağlayan ve hatta ağlamaktan biraz kararan biraz moraran kardeşiyle yanıma geldi. Hadi artık bizi de çek. Tamam Bayram, istediğin fotoğraf olsun dedim. Belki de Bayram'a en güzel hediyeyi verdim :)


Güneşli, şiir okumalı ve bol yarışmalı programın ardından yüzümüzde gülümseme ile ayrıldık okuldan.Çocukluğumun bayramı, simit ve balon olup üstelik bir de hep çocuk kalınca eve gitmeden çarşıya uğradım, simit aldım. Belki de işte tam o an ufaldım ufaldım ve annesinin eline yapışan, simit ve balon ile sevinçten göklere çıkan bir kız çocuğu olarak evime döndüm.

3 yorum:

  1. Eğitim camiasında sizin gibi öğretmenler olduğu sürece çocuklarımızın gözlerindeki ışığın sönmesi mümkün değil. Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Nice bayramlara öğretmenim
    Sizin ve çocuklarınızın yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın

    YanıtlaSil
  3. bu postu okuduktan sonra da o demin ki duayı tekrar ettim gerçektennn :)

    YanıtlaSil


Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz.

benzer
benzer